@negarpsd-3317-2

پاک کردن چسب از سطوح مختلف

بهترین راهکار برای پاک کردن اثر انواع چسب از روی سطوح

قطعا برای شما نیز پیش آمده که در کار با چسب مقداری از آن بر روی برخی از سطوح ریخته شود، یا ممکن است نوار چسبی که برای نگهداشتن برگه ای بر روی دیوار زده اید اثری از خود ایجاد کرده باشد که اصلا خوشایند نیست. برای پاک کردن اثر انواع چسب از روی سطوح مختلف راه های بسیار کارامدی وجود دارد، اما امروز می خواهیم بهترین راهکار برای پاک کردن اثر انواع چسب از روی سطوح را برای شما آموزش دهیم؛ همراه با ما باشید.

راه های پاک کردن اثر انواع چسب از روی سطوح

یادتان باشد زمانیکه چسب بر روی محلی ریخته می شود، تا حد بسیار زیادی استفاده از راهکارهای متفاوت به جنس سطحی بستگی دارد که چسب بر روی آن ریخته شده است. مثلا اگر سطحی از سنگ داشته باشید که بخواهید لکه چسب را از روی آن بردارید، استفاده از سرکه تنها منجر به خراب شدن سنگ شما خواهد شد. بنابراین قبل از هر کاری جنس سطح مورد نظر خود را بشناسید. برای پاک کردن چسب اگر سرکه به سطح زیرین آسیبی نمی زند می توانید مقداری پنبه را به سرکه آغشته کرده و سپس بر روی چسب قرار دهید تا کم کم از روی سطح جدا شود. اگر چسب آکواریوم بر روی سطح شما ریخته شده باید این کار را چند بار تکرار کنید تا چسب از روی سطح مورد نظر جدا شود. برای از بین بردن لکه چسب نواری از روی دیوار و یا هر وسیله دیگری می توانید انگشت خود را به مقداری روغن آغشته کرده و سپس بر روی لکه بکشید تا اثر آن محو شود. استفاده از اسپری پیف پاف نیز می تواند چسب های قوی همچون چسب ۱۲۳ را به خوبی پاک کند. بهترین حلال برای چسب قطره ای استون است، این استون می تواند تمامی لکه های مختلف از چسب قطره ای بر روی سطوح را به خوبی پاک کند. تنها کافیست مقداری استون را بر روی پنبه ریخته و بر روی چسب قرار دهید تا همانند لاک از روی سطوح پاک شود.

راه های پاک کردن چسب قطره ای از روی پارچه

برای این کار دو راه حل پیش روی شماست، اولین راهکار استفاده از بخار است، یک پارچه بر روی محل چسب قرار دهید و سپس اتو را روشن کنید و در بالاترین درجه حرارت قرار دهید. سپس از فاصله ای نزدیک بخار آب را به پارچه زده و اجازه دهید تا چسب کم کم باز شده و به پارچه دیگر بچسبد. راه دوم شما همان سرکه خواهد بود، به شکلی که باید کمی سرکه بر روی دستمالی دیگر بریزید و بر روی لکه چسب بکشید تا به خوبی پاک شود.

راه های پاک کردن چسب قطره ای از روی دست

اگر چسب قطره ای بر روی دست شما ریخت، اینبار به جای استفاده از کارد تیز و روش های پر خطر کمی دست خود را با آب گرم ماساژ دهید و سپس آنها را در مقداری سرکه خیس کنید و به ماساژ دادن دست خود ادامه هید. این کار باعث می شود تا چسب نرم شده و از روی دست جدا شود.

دیدگاه بگذارید

ایمیل شما نمایش داده نخواهد شد. موارد ضروری با * نشان داده شده اند.