بررسی اجمالی

خط مشی بازپرداخت و برگرداندن ما ۷ روز طول می کشد. اگر ۷ روز از خرید شما گذشته باشد، نمی‌توانیم به شما بازپرداخت کامل یا تعویض ارائه کنیم.

برای واجد شرایط بودن برای بازگشت، کالای شما باید استفاده نشده باشد و در همان شرایطی باشد که آن را دریافت کرده‌اید. همچنین باید در بسته بندی اصلی باشد.

چند نوع کالا از غیر قابل بازگرداندن هستند. کالاهای فاسدشدنی مانند غذا، گل، روزنامه یا مجلات قابل برگشت نیستند. همچنین محصولاتی مانند کالاهای بهداشتی ، مواد خطرناک یا مایعات یا گازهای قابل اشتعال را نمی پذیریم .

موارد دیگری از کالاهای غیر قابل برگشت

  • کارت هدیه
  • محصولات نرم افزاری قابل دانلود
  • برخی از اقلام بهداشتی و مراقبت شخصی

برای بازگشت کالا از طرف شما، داشتن رسید یا فاکتور خرید الزامی است.

لطفاً کالای مرجوعی خود را به سازنده کالا ارسال نکنید.

شرایط خاصی وجود دارد که فقط بازپرداخت جزئی پرداخت می شود:

  • کتاب با نشانه های آشکار استفاده
  • CD، DVD، نرم افزار، بازی ویدیویی، نوار کاست، یا صفحه وینیل که باز شده است.
  • هر موردی که در شرایط اولیه خود نباشد، به دلایلی که به دلیل خطای ما نیست، آسیب دیده یا از بین رفته است.
  • هر کالایی که بیش از ۷ روز پس از تحویل برگشت داده شود.

بازپرداخت

پس از دریافت و بازرسی بازگشت شما، ایمیلی برای شما ارسال می کنیم تا به شما اطلاع دهیم که کالای برگشتی شما را دریافت کرده ایم. همچنین تأیید یا رد بازپرداخت شما را به شما اطلاع خواهیم داد.

در صورت تایید، بازپرداخت شما پردازش می‌شود و اعتباری به‌ طور خودکار به کارت اعتباری یا روش پرداخت اصلی شما در مدت معینی از روز اعمال می‌شود.

بازپرداخت دیر یا از دست رفته

اگر هنوز بازپرداختی دریافت نکرده‌اید، ابتدا حساب بانکی خود را دوباره بررسی کنید.

سپس با شرکت کارت اعتباری خود تماس بگیرید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به طور رسمی پست شود.

بعد با بانک خود تماس بگیرید. معمولاً قبل از ارسال بازپرداخت، مدتی زمان پردازش وجود دارد.

اگر همه این کارها را انجام داده اید و هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده اید، لطفاً با ما در info@blissco.ir تماس بگیرید.

موارد فروشی

فقط کالاهایی با قیمت معمولی قابل استرداد هستند. اقلام فروش قابل استرداد نیست.

مبادلات

برای همان مورد، یک ایمیل برای ما به آدرس info@blissco.ir ارسال کنید و مورد خود را به آدرس فروشگاه ارسال کنید .

اگر کالا در هنگام خرید و ارسال مستقیم برای شما به عنوان هدیه علامت گذاری شده بود، به ازای ارزش برگشتی خود یک اعتبار هدیه دریافت خواهید کرد. پس از دریافت کالای برگشتی، گواهی هدیه برای شما پست می شود.

اگر کالا هنگام خرید به‌ عنوان هدیه علامت‌گذاری نشده باشد، یا هدیه‌ دهنده سفارش را برای خودش ارسال کرده باشد تا بعداً به شما بدهد، ما مبلغی را به هدیه‌ دهنده بازپرداخت می‌کنیم و او از بازگشت شما مطلع می‌شود.

ارسال و بازگردانی

برای بازگرداندن محصول خود، باید محصول خود را به آدرس فروشگاه پست کنید.

شما مسئول پرداخت هزینه های حمل و نقل برای بازگرداندن کالا خواهید بود. هزینه حمل و نقل غیر قابل استرداد است. اگر بازپرداخت دریافت کنید، هزینه حمل و نقل برگشتی از بازپرداخت شما کسر خواهد شد.

بسته به محل زندگی شما، ممکن است مدت زمانی که ممکن است طول بکشد تا محصول مبادله شده به دست شما برسد، متفاوت باشد.

اگر اقلام گران‌تری را برمی‌گردانید، می‌توانید از خدمات حمل و نقل قابل پیگیری یا خرید بیمه حمل و نقل استفاده کنید. ما تضمین نمی کنیم که کالای برگشتی شما را دریافت کنیم.

به کمک احتیاج دارید؟

برای سؤالات مربوط به بازپرداخت و برگشت کالا از طریق info@blissco.ir با ما تماس بگیرید .